ÄNTLIGEN HELG

Tänk på att det är helg och sötsakerna och allt lockar extra mkt, visst ni kan unna er något litet! Men men det menar jag inte en hel smällfet chipspåse :) Håll gärna igen under dagen om ni tänkt äta något extra till kvällen så kaloriintaget blir densamma..

Tips på nåra lite nyttigare "snacks"
* ett glas torrt vin till middagen
* en näve valfria nötter 
* mörk choklad
* kesella med bär
* fruktsallad (ej för mkt)
* morötter/gurka&blomkål med dipp
eller skippa snackset helt å hållet å du känner dig nöjd (:

Vfr inte ta en härlig promenad i kvällssolen på någon fin plats med ljuvlig musik i öronen, sen duscha å fixa till sig innan middagen där hemma, inför sambon, pojkvännen, vännerna eller för dig själv! Man behöver inte fira fredagsmyset eller att det är helg med massa socker eller annat onyttigt!
 

                 -Man mår så mkt bättre när man känner sif fräschare/nyttigare & finare :)
                   - Är det värt att unna sig något idag, lr spara det till ett bättre tillfälle?


                    
            Åker till storstaden idag och troligtvis kommer jag inte ha något internet, så det
                          blir en paus under lördagen så skriver jag igen på söndag :)


Ha en underbar helg allihop, det ska jag!                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0