BELÖNING! *

JAG VILL GÅ NER 8 KG TILL, MIN IDEALVIKT ÄR 65! VORE ALLDELES LAGOM MÅNGA KILON PÅ MIN KROPP!

Snygg tjej, Snygg kropp, Snygg tatuering!

När jag gått tänkte ska jag tatuera mig på revnenen! alltid haft den drömmen men aldrig tyckte det är snyggt om man är fet! Då syns det ännu mer, och att drevben essutom visa upp hela fettomagen för att folk vill se den, nääh i nu läåget vill jag absolut inte ha någon. Men när jag blivit smal, fasiken vad hett det är dååå! Jag skiter i att jag har grov benstomme och mina kommer att stå ut onormalt mycket, tatueringen ska sitta där! Jag kommer bli så jäkla nöjd, jag vill att den snygga kroppen och tatueringen ska finnas där nu nu nu!

Egentligen är en fin kropp man trivs med och känner sig snygg i den grymmaste belöningen man kan få! Men det kan ändå vara till hjälp med någon annan belöning man verkligen ser fram emot när allt slit är klart! Tycker man är värd belöningar då!

Även funderat på:
- Tandblekning
- Hårförlängning
- Manikyr
- Spa-helg
- Shoppa massa
- Resa  
Vad skulle du vilja göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0