FAIL

Ångrar att jag failade igår!

Jag började med att äta en bit äppelkaka bara för att jag skulle smaka, sen gick sötsugen igång och jag åt massa godis , så galet onödigt! Ångrar mig som faen. Jag får dåligt samvete, känner mig fet.

Men ibland är det svårt att hålla emot.. Däremot godis är det onyttigaste man kan äta så det borde jag hållt mig ifrån helt å hållet! Galet mkt kalorier! Om man ska unna sig nåt ska det väl vara /frukt helst) eller annars kaka eller liknande, inte godis iaf! Jag som brukar hålla mig på top ibland failar jag med, dock extremt onödigt denna gång då det absolut inte var värt eftersom inte tillfället var något speciellt. SKÄRPNING NU!

Men men alltid kan man inte vara stark, idag får jag skärpa mig, blir supernyttigt och färre kalorier :)

igår var jag tjockare än tjockast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0