KÄMPA *

Det är svårt att se resutaten på sig själv!

Jag kämpar så otroligt mycket, lägger ner någon eller några timmar på träning varje dag, offrar mitt sociala liv, går upp tidit på morronen, lägger ner massa tid & pengar på bra matlagning, räknar kalorier, läser på om mat&kost, tränar fast jag inte orkar, kör stenhårda pass, tar i det lilla extra, kämpar nåt otroligt. Allt för att nå den drömkropp jag vill ha! (efter mina förutsättningar förståss)

Ibland känns det meningslöst, hopplöst då jag jobbar så hårt, men ser så lite resultat. Dom borde komma snabbare efter den "diet" och den träning jag ändå kör! Men det är bara att ha tålamod, det kommer! Idag är en sån dag det känns som det inte känns som att det hänt nåt på kroppen när jag kollar i spegeln.. Men jag vet att det ändras liiiite där, även om man inte själv ser det..

Men
Jag mår så mycket bättre, känner mig fräschare, har sån förväntat till att komma till mitt mål, jag kommer att bli smal, det ger mig bättre självkänsla, jag känner mig duktig, känner mig stark som lyckas hålla mitt "kost&träningsprogram", jag kommer fixa det här, träningspassen varje dag och all nyttig mat, kilona kommer att rasa, det är bara att ha tålamod!

FAN VAD JAG SKA FÅ SNYGG KROPP TILL SOMMAREN


all extra vardagsmotion, varje träningstillfälle, all bra&lagom mat, allt slit, allt du stått emot, allt du missat, allt du offrat, allt kämpande, även alla trevliga motionstillfällen..
DET KOMMER VARA VÄÄRT VARENDA SEKUND NÄR DU BARA NÅTT DINA MÅL! 
Ska kämpa på, träna varje dag och äta lite & bra mat, jag är så taggad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0