LIVSKVALITÈ

Känner mig riktigt tjock efter denna helg fylld av godsaker!
                                      

Denna helg har jag sedan länge planerat att jag ska få käka & dricka exakt vad jag ville! Det gäller att prioritera vilka tillfällen man ska unna sig.. Nån god drink på en uteservering är livskvalité för mig, man kan inte bara banta & träna!

En helg att bo på hotelll, träffa underbara människor, äta restauranger & hotellfrukost!
Såå himla värt, jag njöt varje sekund tror jag! Att gå upp käka en god hotellfrukost me onyttig youghurt & en massa god frukt! Att käka en stor köttbit med fettig sås till å me även nåra pommes till det! Att sedan dricka alkohol, goda drinkar och dricka sig berusad me sina härliga vänner, oj vad kul! 

Lite trisst att komma hem till vardagen nu men jag är grymt pepp på att köra igen! Nu har jag unnat mig och kör stenhårt 2,5 veckor till innan jag drar utomlands, då får ja unna mig endel igen! Mer pepp än innan, nu ska kalorierna brännas bort!


GLÖM FÖR ALL DEL INTE: 
*
Livskvalite, du är värd att faila ibland, träning & kost är inte allt!

                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0