NYA TAG

Ny dag, nya tag!

Jag har lätt att när jag fuskat med nåt litet som inte ör så farligt, känns det som att det är skitsamma och att jag lika gärna kan trycka i mig massa mer, att jag ändå har misslyckats. Jag borde tänka om!

Det är okej att unna sig en liten bit kaka ibland, om du veeerkligen är så sugen och tycker tillfället är värt!Dock ska det vara en rimlig mängd och ingen frossa, usch känner mig fet från igår..

Men nu börjar en ny helg, en helg med jobb & träning! Jag ska bli bättre på uppdateringen, ska slänga in lite mer tips om maten :) Ska stryketräna nu på gymmet för att sedan avnjuta en härlig fredagkväll med gott kött, sallad och nåra nötter som efetrrätt,

tack å hej!

/EN FET TJEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0