PRIORITERING

Tid finns om man bara vill !
Många hittat bortförklaringar till varenda träniningstillfälle men köper man dom?
Elle lurar man bara sig själv?

Idag har jag jobbat från tidig morron till 21 idag med tre timmars paus. Ändå har jag hunnit med mycket motion, powerwalks-timmen till jobbet, gymmet trekvart och en joggingtur på en halvtimme efter jobb, alltid något :)

Idag var det strålande väder och direkt när jag kom hem på min tretimmars paus la jag mig på balkongen och solade, hur underbart som helst. Käkade kycklingsallad med morsan å snackade lite skit. Kände mig dock lite slö och efter mycket velande kom jag fram till att 45 min på gymmet ger bra mkt mer än 45min på eftermiddagen i solen. Av solen blir du klaart extremt liite brunare men i längden kvittar det. Däremot ett styrkepass både förbränner å bygger muskler så jag körde snabbt & effektivt trekvart, biceps & rygg idag!

Hur har eran helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0