SJUK

Har varit sjuk nu nåra dar, har knappt orkat göra något och har mest fått vila, göra stillsamma grejer, druckit å bara chillat. Har därför inte kunnat träna vilket är synd och dessutom gör man inte av med så mkt kalorier när man inte är aktiv! Känns därför inte alls bra men jag gör det bästa av situationen! Vill bli frisk så snabbt som möjlit för att komma igång med träningen igen!

Normalt sätt äter jag 1300 kalorier per dag, dessa har jag ätit betydligt färre, kanske 500? Har ingen hunger å får typ trycka i mig mat..


Är du någon som tycker synd om dig själv å tänker:

  • Äter glass för det är "bra för halsen"
  • Kollar film hela dagarna å då äter en chipspåse till?
  • Brukar av vana unna dig godsaker då du är sjuk så du gör det nu med?
  • "Tycka synd om mig själv, så jag kan unna mig nu"

Om du tänker så, då kan du lika gärna glömma dieten å börja äta vanligt å fläska på dig ännu mer! Då kan du lägga bantningsdieten på hyllan direkt.. Att unna sig själv när man ligger själv i sängen å är sjuk, känns vääldigt ovärt!

Drick massor vatten, ta en kopp te, ät lite filmjölk med bär i å frukt, ät en varm soppa, drickett glas apelsinjuice å ät allt i algom mängd, man gör trots allt inte av med lika mycket energi en stillasittande dag :)



________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0