TRÄNINGSVÄRK (Y)

Jag känner mig som jag går som en brebent stelopererad kossa!

Jag får skylla mig själv eftersom jag aldrig stretchade efter mitt benpass, dum som jag va :)
Jag kör benstyrka lite för sällan eftersom jag promenerar och springer så mycket och då använder benen mer än vad överkroppen använda i "vardagen". Dock har jag kommit fram till att jag ska börja köra ben oftare! Fett på innerlåren är inte hett nånstans! Tyvärr blir det lätt att det missas på gymmet då killarna typ bara tränar överkroppen! Men inga undanflykter, desto mer anledning att träna extrapass själv ännu oftare!

Jag menar inte att klaga på träninsgvärk, träninsgvärk är mitt mål och jag är glad när jag får det! Dock ska den helst inte vara såhär mycket, varje gång jag varit still och ska röra på mig känner jag mig som en hundraåring, stel som en pinne! Men med hjälp av lite stretching och konditionsträning imorrn så går det nog över :) Annars är det en skön känsla i kroppen, jag känner mig nöjd! Träningsvärk = jag har gett järnet! 


                 
 
                                                     IT FEELS GOOD

                               Längtar tills imorrn efetrmiddag, få träna igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0