TRÄNINGSVÄRK!

Åååh äntligen riktig träningsvärk!
Jag brukar ha träningsvärk lite grann om man verkligen känner efter! När ja sträcker ut armen/benet lr när ja spänner muskeln, men intee sådär på riktigt.  Jag vill ha träningsvärk, brukar ha det som ett mål! Då känner man sig nöjd å det en skön känsla sålänge du inte klarar av att gå lr sträcka ut armen..

Idag är benen lite ömma efter all joggning & powerwalk. Magen stramar ordentligt när jag reser mig upp från sängen, underbart! Kände redan igårkväll när jag halvlåg i soffan å skulle resa på mig, känns skönt!

Ni vet väl att man ska träna stället man har träningsvärk på för att det ska gå över fortare? Inte jättehåt men ändå träna, det kan kännas endel men det blir bättre i längden, samma sak med stretch! Det går bra att stretcha dagen efter lr när som helst på dagen för en ökad rörlighet och för att musklerna du har träningsvärk ska må bättre :) 

                                            
                                                  Random picture

        Känner mig nöjd iaf, som ett bevis att man tränat tillräckligt hårt! 

________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0