NEXT WEEK!

Tanken är att jag ska käka detta varje dag nästa vecka: (Välja emellan iaf)

Mat:
500 kcal      2 portioner, Kyckling/kött/fisk me sallad + sås (lr nått fett)

Frukost/Mellis:
200 kcal       30g gröt+1dl keso me bär 
200 kcal       Keso me bär
100 kcal       Surdegsskiva me kalkon
100 kcal       2x Mörk choklad bitar
100 kcal       15-20g nötter
150 kcal       Drygt 2dl lättkesella me bär
100 kcal       1 stekt ägg me hallon

Efter träning:
150 kcal       Proteindrink
100 kcal       Banan

=1700kcal ( kmr nog inte kunna trycka i mig så mkt, får bli max 1500kcal per dag)

Detta ska jag käka nästa vecka, varje dag!
Får absbolut inte få i mig mer kalorier, men det är nog ingen större risk!
Känns väldigt mycket med 1500kcal men egentligen är det kankse bra.
Troligtvis kommer jag ändå äta lite mindre om dagarna då jag inte brukar vara hungrig!
Behöver ju få i mig fettet som startar förbränningen och proteinet som ger musklerna!

Sen minst en timmes promenad & ett gympass varje dag, kmr bli skiitbra!

Helgen denna vecka kekar jag som vanligt, cirka 1300 kcal per dag i mitt "uppskattningsräknande".
I helgen ska jag iväg men ska fortfarande hålla mitt kaloriintag även om jag inte kommer äta det mest näringsrika och bästa maten.. Får hålla igen om jag ska dricka nåt glas alkohol eller äta en smoothie exempel!
SKa ligga på max 1500kcal, lite ska man få unna sig! Dock ska jag se till å gå massor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0